Purple

Saturday 16 February 2013

Allah is always with us :D


Assalamualaikum semua! x)

Nampak title? Entah tetiba aku jumpa tadi dekat Google, hm tersedar aku dengan Aturan Allah untuk hamba-hambaNya :')

Semuanya indah sebenarnya, tapi kita yang selalu buat masalah kecik itu jadi besar. Takpayah tuding jari kat sesiapa, tengok diri sendiri cukup. Aku mengaku, aku puns macam itu jugak. Alahai, semua oranglah buat. Erk elehhh, doksah nak tipuuu lahhhh.

Hm, inilah perjalanan hidup aku. Hidup insan yang bernama Aisyah Nadhirah binti Zulkefli. Hidup yang penuh dengan liku-liku yang tajam. Allah dah tentukan semuanya untuk Aku, untuk Korang and untuk semua benda ciptaanNya. Hebat kan Allah?!
Hebat daripada segalanya! 

Semua yang aku lalui dulu, sekarang and future nanti semua aturan daripada Dian yang Maha Esa.
Jadi, sakit perit duka mahu pun suka indah bahagia itu semua hanyalah subjektif. Yang penting sekuat mana iman kita nak menghadapi semua yang menjadi takdir kita ini.

Hahahahhahaha kelakar bilaaa bagi motivate dekat orang. Tapi bila turn diri sendiri, hancus semuanya. Kahkahkah!
Takpe insya-Allah dengan gambar ini, aku boleh motivate diri aku sendiri. Cuba untuk tenangkan diri, banyak bersabar. Insya-Allah. Amin! :')

ALLAH IS ALWAYS BE WITH ME, YOU AND EVERYONE! :D
Alhamdulillah Aku bersemangat nak sambung kerja balik. Hahahahah


Aku nak minta maaf kepada sesiapa yang aku dah sakitkan hati. Memang ramai yang aku dah sakitkan tapi korang maafkan jelah.
And one more thing, yang pasal gaduh-gaduh tuhhh,
Aku mintak maaf. Kalau memang korang memang ditakdirkan untuk bersama, aku hanya mampu mendoakan kebahagiaan korang dunia akhirat. Last but not least, yang pasal maki, hina tuhhh, memang salah aku. Kau dah hina aku and so on, I shouldn't enlarge the problem. Aku tak sepatutnya teruskan makian itu. Maafkan aku daripada hujung rambut hingga hujung kaki. Takperlu rasanya tunggu Raya baru nak mintak maaf. Kita mati tak kira masa, tempat, keadaan. Anytime Allah boleh tarik nyawa kita. And now, I have to be more open minded and positive thinker, rasional. Umur dah makin meningkat, so we have to be more mature in every aspect. 



Assalamualaikum, have a blast in your life! :)

No comments:

Post a Comment