Purple

Saturday 26 January 2013

I really adore Him ♥

Assalamualaikum, Heyyy! :)

Lama tak update. Hm penat ahh hidup jadi kanak-kanak 15 tahun ney. Hahahahahaha :D


Okay back to the title. "I really adore Him" Him? Siapa "Him"?
Hahahahaha, mana boyehh cerita dekat sini. Public tauu! Nanti semua orang tahuuu, mati aku kena pijak. Hahahhaha. Eh bukanlah. Aku pemalu and perahsia tau! xp

Erghhhh perahsia lah sangat. Hm actually yang tahuu cuma SittyShuuuu jeww. Hahahaha She's the only one can keep my secret wisely :)
Aduhhhhh, tadi aku jumpa dia dekat kelas macam apa siak. Cemana aku nak buang perasaan ituuu kalau setiap hari mengadap muka dia dekat sekolah. Perghhhh~ 

Dia puns macam aku. Masih sayangkan Ex masing-masing~ Tapi aku dah boleh lupakan Barak. Sikit-sikitlah. Masih ingat lagi sebenarnya. Hm
aku puns tahuu yang act dia puns masih sayang Ex dia. 

Aku kejar dia, dia kejar Ex dia. Hm look likes aku terhegeh-hegeh gilaaa wehhh. Tapi kenapa dia kena bagi harapan dekat aku?! Hm ;( Nakmo ahhh cemni -.- Arghhhh sedihnyaaaa!

Kalau aku tahuu akan jadu cenggini, dah lama aku ajak Ibu pindah Kota Tinggi. Azam aku this year, taknak bercinta. Taknak minat-minat. Nanti kelaut sehhh perasaan tuh. Cis -_____- Erhhhhh~ 

Dahlah penat nak story mory pasal perasaan ney. Kbai~

No comments:

Post a Comment